دسته‌بندی نشده

در آینده ممکن است

بررسی اپل واچ : طراحی

برای نسخه کمی عقایدتر از بررسی ویدئو در بالا, here’s the male half of the Macworld بحث تیم (بعد از چهار ماه با این دستگاه) در مورد اینکه آیا اپل واچ یک محصول عالی است یا یک محصول وحشتناک:

ساعت اپل با ظاهری زیبا و زیبا طراحی و مهندسی شده است. بدنه ای چرك و گرد آن كم كم یادآور آیفون اصلی است اما در عین حال مدرن به نظر می رسد و نگه داشتن آن بسیار راضی كننده است. ساعت مچی اپل نیز به طرز خوشایندی روی مچ دست راحت است.

hermes_largeما در طول این سالها ردیاب های تناسب اندام زیادی دیده ایم ، و آنها معمولاً ما را به عنوان فرمولهای زیبا مینمایند: مچ بندهای پلاستیکی با جذابیت مد کمی. یک مارک ردیاب فعالیت سعی کرد ما را متقاعد کند که ردیاب فعالیت آنها برای جلب توجه یک خانم آگاه به مد طراحی شده است. آنها حتی فکر می کردند که زنان آن را مانند گردنبند به دور گردن خود می بندند. اما در پایان روز ، این جواهرات نبود. هیچ یک از ردیاب های تناسب اندام موجود در بازار وجود ندارد.

این داستان مشابه ساعت های هوشمند است. مطمئناً ، در طول سال گذشته ، آنها محبوبیت بیشتری را در بین مردمی پیدا کرده اند که به دنبال جدیدترین ابزار فنی هستند ، اما مورد توجه همه نیست. یک مسئله مهم این است که بیشتر ساعت های هوشمند برای آقایان طراحی شده اند. آنها نمی توانند راحت روی مچ دست کوچکتر بنشینند.

بررسی اپل واچ: ابعاد

ساعت دارای دو اندازه است: مدل 38 میلی متر (که در واقع ابعاد 38.6 در 33.3 میلی متر است) و مدل 42 میلی متر (که ابعاد 42 در 35.9 میلی متر است). ضخامت هر دو 10.5 میلی متر است.

  • 38mm model: 38.6 x 33.3 x 10.5mm
  • 42mm model: 42.0 x 35.9 x 10.5mm

در اینجا نحوه مشاهده یک ساعت اپل 38 میلی متری بر روی مچ دست کارن آمده است:

slide-1

بررسی اپل واچ : کیفیت ساخت

در مورد موادی که ساعت از آن ساخته شده است ، سه گزینه وجود دارد: آلومینیوم برای Watch Sport ، فولاد ضد زنگ برای Watch و طلای 18 عیار برای Watch Edition. Watch و Watch Edition با صفحه نمایش یاقوت کبود ، نسخه اسپورت با شیشه یون x ارائه می شود.

pexels-photo-28222ما ظاهر و احساس اپل واچ را دوست داریم. همانطور که در بالا ذکر کردیم ، به نظر می رسد کمی شبیه به نسخه کوچک شده آیفون اصلی است و بسیار مطمئن است – پس از تقریباً یک سال حضور در ساعت ، هیچ خراش بر روی بدنه و صفحه نمایش وجود ندارد ، هرچند که روشن تر از دو بند ورزشی ما است تسمه شروع به نگاه کمی بدخلق می کند.

اپل توصیه نمی کند نسل اول اپل واچ خود را در آب غوطه ور کنید. در حالی که این ساعت در برابر استاندارد IPX7 مقاوم در برابر آب شناخته شده است ، که به معنای زنده ماندن در آب تا عمق 1 متر تا 30 دقیقه است ، اپل آن را “ضد آب و ضد آب است اما ضد آب نیست” توصیف می کند. . بنابراین استفاده از آن در حمام مشکلی نیست – همانطور که ظاهراً تیم کوک مدیرعامل اپل استفاده می کند – اما قرار نیست شنا شود.

Having said that, plenty of reckless reviewers have done exactly that, and we’ve yet to hear anyone complain that their watch was damaged by the experience. We don’t recommend taking the risk, and you obviously won’t have a leg to stand on with Apple if something does go wrong since they’ve been careful to only claim it’s water-resistant. But it appears that yes, the Apple Watch is waterproof.

بررسی اپل واچ : تسمه ها

در حالی که ما در مورد تسمه ها صحبت می کنیم ، کدام یک را باید انتخاب کنید تا با Apple Watch زیبا خود بروید?

compare_large2

مجموعه گسترده ای از بندها برای انتخاب وجود دارد ، از جمله: دستبند پیوندی ، بند ورزشی ، حلقه چرمی ، سگک کلاسیک ، دستگیره مدرن ، حلقه میلانی و اخیراً ، بند نایلون و بند هرمس.

حلقه چرمی ، سگک کلاسیک ، حلقه چرم ، سگک مدرن

حلقه های چرمی ، سگک کلاسیک ، حلقه چرمی ، سگک مدرن ، نایلون بافته شده و بندهای ورزشی در گزینه های رنگی متعدد ارائه می شوند در حالی که دستبند حلقه ای میلانی و پیوندی فقط در دو رنگ موجود است. باند ورزشی در 22 رنگ مختلف از جمله سیاه ، سفید ، صورتی ، زرد ، آبی ، خاکستری ، سبز آهکی ، اسطوخودوس ، سفید عتیقه ، سنگی و آبی نیمه شب وجود دارد.

بررسی اپل واچ : صفحه نمایش

در حالی که تمام تلاش خود را برای افزایش عمر باتری ساعت انجام می دادیم ، ما می خواستیم برخی از برنامه ها را به زور ترک کنیم و روش انجام این کار را کاملاً ضد تعارف یافتیم.

bands_large-copyبا بازگشت به صفحه ، وضوح تصویر به ساعت انتخابی شما بستگی دارد. وضوح صفحه نمایش در Apple Watch 38 میلی متری (ابعاد 1.32 اینچ مورب) 272×340 است در حالی که مدل 42 میلی متری 312×390 را روی صفحه ای با اندازه 1.5 اینچ ارائه می دهد. بنابراین هر دو مدل تراکم پیکسلی 326 پیکسل در هر اینچ یا ppi را ارائه می دهند.

در هر دو حالت ، صفحه اپل واچ به طور رسمی (یا شاید باید بگوییم با مارک تجاری) با کیفیت Retina درجه بندی شده و تجربه ذهنی ما با آن عالی بوده است. تیز و کاملاً رنگارنگ است و ما هنوز متوجه پیکسل سازی نشده ایم.

جنبه های صفحه لمسی نیز بسیار وحشتناک عمل می کنند: بسیار پاسخگو است و ما دریافتیم که ما معمولاً به عادت های قدیمی باز می گردیم و هر زمان که امکان دارد با استفاده از صفحه لمسی صفحه ها را جابجا می کنیم حتی اگر گزینه پیمایش از طریق Digital Crown در دسترس باشد. ترک برنامه ها و نگاه ها به همان راحتی که در آیفون وجود دارد باید آسان باشد – اما اینطور نیست. برای ترک برنامه باید دکمه کناری را فشار داده و نگه دارید و سپس دوباره همان کار را انجام دهید. هیچ کس تصادفاً تصادف در این مورد نخواهد کرد.

بررسی اپل واچ : رابط کاربری

edition_large

تخصص طراحی اپل تنها قسمت کوچکی از ویژگی های برجسته اپل واچ است. عامل دیگر به نفع آن رابط کاربری است. مشکلی که بسیاری از ساعت های هوشمند فعلی دارند این است که رابط کاربری روی یک صفحه نمایش کوچک قرار گرفته است و شما باید با استفاده از انگشتان خود آن عناصر بصری ریز را که به طور حتم بزرگتر از عناصری هستند که می خواهید لمس کنید ، دستکاری کنید.

در زیر روش اپل برای کنترل رابط کاربری و نرم افزاری را که انتظار دارید در Apple Watch مشاهده کنید بررسی می کنیم.

بررسی اپل واچ : استفاده از صفحه اپل واچ

یکی از راه های استفاده از Watch از طریق صفحه نمایش است. می توانید روی صفحه پیمایش کنید ، روی موارد ضربه بزنید تا آنها را انتخاب کنید یا برای دریافت گزینه های بیشتر فشار بیشتری دهید – شبیه به استفاده از کلیک راست روی ماوس. حرکات مختلف عناصر دیگر سیستم عامل را به وجود می آورد. به عنوان مثال ، با کشیدن انگشت به بالا روی صفحه ساعت به Glances دسترسی پیدا می کنید.

gallery_large-new2

همچنین فناوری Force Touch اپل وجود دارد که تعیین می کند تا چه اندازه ساعت را فشار دهید و مطابق با آن عمل کنید. تفاوتی بین پرس سخت و یک ضربه ساده وجود دارد. (ما در مورد Force Touch با جزئیات بیشتر در زیر بحث خواهیم کرد.)

بررسی اپل واچ : سرعت/عملکرد

یکی از نقاط ضعف احتمالی اپل واچ – بسته به اینکه استانداردهای شما در هنگام استفاده از فناوری پوشیدنی چقدر خواستار است – می تواند سرعت همه جانبه آن باشد. تعداد زیادی از بازرسان رابط کاربری را کساد یافته و متوجه تأخیر قبل از برخی اقدامات شده اند.

بروزرسانی 8 سپتامبر 2016: لازم به ذکر است که بخش زیر مبتنی بر ساعت اصلی است و نه سری 1 یا 2 که دارای پردازنده 50 درصد سریعتر هستند.

همانند بسیاری از جنبه های این محصول ، تجربیات در تیم متفاوت بوده و احتمالاً عملکرد روزمره تحت تأثیر عواملی مانند برنامه ها و Glances در حال حاضر تحت تأثیر قرار گرفته است. به ندرت می توان برنامه ای را یافت که تقریباً فوری پاسخ دهد ، زیرا به سرعت باز می شود اما اغلب آویزان می شود و ما را به صفحه بارگیری سیاه خیره می کند. و فرایندهای همگام سازی با iPhone ، از طریق اتصال بلوتوث ، ممکن است کسل کننده باشد.

ما همچنین مانند بسیاری از کاربران متوجه شده ایم که برنامه های شخص ثالث ممکن است بعضی اوقات کند باشند. watchOS 2 با اجازه دادن به آنها برای اجرای برنامه های شخص ثالث در ساعت اپل ، به دنبال سرعت بخشیدن به برنامه های شخص ثالث بود ، اما همانطور که در بخش watchOS 2 در بررسی زیر ذکر کردیم ، ما هنوز برنامه ها را بسیار کسل می یابیم و اغلب آنها را رها می کنیم و در نهایت با استفاده از برنامه های آیفون ما در عوض.

بررسی اپل واچ : استفاده از تاج دیجیتال

راه حل اپل برای مشکل ناوبری استفاده از چیزی است که همیشه یکی از ویژگی های ساعت ها به روشی جدید بوده است.

شماره گیری در کنار ساعت – نام مناسب آن تاج است – در قرن 21 وارد شده و به آنچه اپل آن را تاج دیجیتال می نامد تبدیل شده است. این تاج دیجیتال مشکل کشیدن آیکون ها را روی نمایشگر کوچک حل می کند.

nike_alt_large-new12

در زیر تاج دیجیتال یک دکمه دیگر وجود دارد. این دکمه شما را به صفحه اصلی و برنامه Friends می برد ، از این طریق می توانید با دوستان خود تماس بگیرید (اطلاعات بیشتر در مورد زیر). این دکمه در هنگام پرداخت هزینه با استفاده از Apple Pay نیز مورد استفاده قرار می گیرد (اطلاعات بیشتر در مورد زیر).

بررسی اپل واچ : دوام باتری

اپل ادعا می کند که در یک روز معمولی ، با استفاده معمول ، باید 18 ساعت عمر باتری را از ساعت اپل دریافت کنید. به عبارت دیگر ، شما باید بتوانید یک روز کامل را پشت سر بگذارید ، اما این در مورد آن خواهد بود: انتظار داشته باشید که آن را هر شب شارژ کنید. (که اتفاقاً امکان خوابیدن با ساعت را رد می کند – که احتمالاً برای توسعه دهندگان برنامه های مرتبط با خواب ناامید کننده خواهد بود.)

apple-watch-charging
در واقع ، استفاده شما ممکن است متفاوت باشد. “روز معمولی” اپل شامل یک تمرین نیم ساعته است ، اما اگر بیشتر از این ورزش کنید ممکن است باتری را سریعتر مصرف کنید – در آزمایشات اپل ، باتری 6.5 ساعت در طول تمرین دوام آورد (بنابراین حداقل باید بتوانید آن را اجرا کنید) در ماراتن بدون اینکه باتری شما تمام شود). اگر از اپل واچ برای پخش موسیقی استفاده می کنید ، متوجه می شوید که مقداری گراز باتری است. اپل قبل از تمام شدن شارژ دستگاه 6.5 ساعت پخش صوتی را از دستگاه تست خارج کرد.

بررسی اپل واچ : اپل واچ قیمت انگلیس

قیمت گذاری بسته به ساعت و بند انتخابی شما متفاوت است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ساعت ، مشاوره خرید Apple Watch را بخوانید.

قیمت Apple Watch در انگلیس از 259 پوند شروع می شود. این مبلغ برای 38 ساعته Apple Watch Sport با باند پلاستیکی و 299 پوند برای نسخه 42 میلی متری است. فولاد ضد زنگ اپل واچ با قیمت 479 پوند و جدیدترین ساعت اپل واچ هرمس با قیمت 1000 پوند شروع می شود ، در حالی که اپل واچ نسخه طلای 18 عیار با قیمت چشمگیر 8000 پوند شروع می شود.

عادت ما

اپل واچ اولین ساعت هوشمند نیست و در واقع کاری نمی کند که محصولات رقیب انجام ندهند. اما آنچه را که انجام می دهد ، به لطف تخصص رابط کاربری اپل ، مانند هر ساعت هوشمند موجود در آن انجام می شود. این یک وسیله نرم و لطیف برای استفاده است ، اگرچه باید به شما هشدار داده شود که به خصوص در ابتدا کاملاً بصری نیست. با استفاده از آن بیشتر آشنا و کاربر پسند خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا